Foursquare: Location Marketing & Διαφημίσεις


Μαγαζί χωρίς έσοδα βαδίζει ανεξέλεγκτα προς το γκρεμό και αυτό μάλλον το κατάλαβαν οι άνθρωποι εκεί στη Foursquare! Στην εφαρμογή λοιπόν και μετά από το check-in των χρηστών σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, έκαναν την εμφάνιση τους κάποιες διαφημίσεις όπως:

Το Toys R Us επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες σχετικές με οικογένειες, όπως πάρκα, για να πλασάρει τα δικά του προϊόντα ενώ το Captain Morgan επέλεξε να στοχεύσει τοποθεσίες όπως bar και εστιατόρια, έτσι ώστε μετά το check-in των χρηστών να τους πλασάρει διαφήμιση με προϊόντα τα οποία μπορούν να καταναλώσουν στα μέρη αυτά, όπως είναι το προϊόν «Captain and cola».

Το κόστος διαφήμισης προϊόντων στο Foursquare είναι ακόμα άγνωστο αλλά γνωρίζουμε με σιγουριά ότι η εταιρεία δε χρεώνεται με τη προβολή παρά μόνο με το κλικ στη διαφήμιση ή στην επιλογή «Save for later» για να ειδοποιηθεί μέσω email.

Θεωρώ ότι η διαφήμιση στη συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι εκπληκτικά αποδοτική όταν αυτή γίνεται στοχευμένα όπως στα δύο παραπάνω παραδείγματα! Χρειάζεται όμως αρκετή δουλειά ακόμα καθώς οι πρώτες εντυπώσεις των χρηστών σε σχέση με την εμφάνιση των διαφημίσεων δεν ήταν και ότι πιο ενθαρρυντικό! Τη βρήκαν κάπως… αντιαισθητική!

292