O Ανταγωνισμός σας στα Social Media


Για να μπορέσεις να κερδίσεις τον αντίπαλο σου, θα πρέπει να γνωρίζεις τα δυνατά και αδύνατα του σημεία. Όταν μια επιχείρηση σκοπεύει να δραστηριοποιηθεί στα social media, η πρώτη κίνηση είναι η δημιουργία της λίστας με τους κυριότερους ανταγωνιστές. Οι επιτυχίες και τα λάθη του ‘αντιπάλου’ στο χώρο είναι δωρεάν μαθήματα που συχνά παραλείπουμε. Θα πρέπει να ελεγθούν σωστά και σε βάθος τα δυνατά και αδύνατα σημεία των ανταγωνιστών σας.

Η παρουσία των ανταγωνιστών σας στα social media

Τα social media μπορεί να είναι ένα δωρεάν βήμα έκφρασης αλλά η όποια απερισκεψία στο τρόπο χρήσης τους είναι σίγουρο ότι θα επιφέρει άσχημα αποτελέσματα για την εταιρεία! Η δύναμη τους είναι μεγάλη και αυτό είναι κάτι που δε πρέπει να μας διαφεύγει ποτέ! Δε πρέπει να μας ενδιαφέρει μόνο η επιτυχία του ανταγωνιστή μέσα από τα social media αλλά πολύ περισσότερο η αποτυχία του στη προσπάθεια του να προβληθεί μέσα από αυτά! Αυτή η ανάλυση είναι το πρώτο βήμα για τη δική σας επιτυχία!

Παρατηρώντας τους επιτυχημένους ανταγωνιστές, θα είστε σε θέση να εντοπίσετε τα στοιχεία τα οποία έφεραν την επιτυχία αλλά και σημεία τα οποία επιδέχονται βελτίωσης. Η δυνατότητα των χρηστών να συναναστρέφονται με τους ιδιοκτήτες της σελίδας είναι ανεκτίμητη και η μελέτη της συμπεριφοράς τους οδηγεί σε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα.

Παρατηρώντας αποτυχημένες απόπειρες στον κλάδο, θα πρέπει να είστε σε θέση να αντιληφθείτε απευθείας το τι δεν πρέπει να κάνετε. Η εμπειρία λέει ότι τα πιο πολλά λάθη στα social media είναι κοινά. Βομβαρδισμός των fans με αχρείαστες ανακοινώσεις που δεν ενδιαφέρουν κανένα αλλά και καμία ανταμοιβή για τη αφοσίωση την οποία επιδεικνύουν οι φίλοι σε εσάς.

Ολοκληρώνοντας τη μελέτη του ανταγωνισμού, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στην content marketing στρατηγική και να αποφασίστε τις απαραίτητες προωθητικές ενέργειες ώστε να φτάσετε στην κορυφή. Στη συνέχεια εντοπίζετε εκείνες τις κατάλληλες ενέργειες προώθησης, όπως τη διαφήμιση ή την ανάπτυξη εφαρμογής στο Facebook.

Σε κάθε περίπτωση, η μελέτη του ανταγωνισμού είναι το πρώτο βήμα στο οποίο θα πρέπει να προβεί η κάθε επιχείρηση που θέλει να διακριθεί μέσω των social media.

Είναι σημαντικό οι προωθητικές ενέργειες να γίνουν νωρίς, ώστε να αναγκάσετε τους ανταγωνιστές σας να εξετάσουνε τι κάνατε εσείς καλά.