To Pinterest συναντάει το Επιχειρείν


Αναμφισβήτητα, όσοι ασχολούνται με web & social media marketing, γνωρίζουν καλά ότι το Pinterest είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις! Παρόλα αυτά, δε φτάνει μόνο η επιχείρηση σου να έχει ένα λογαριασμό στο Pinterest αλλά και να ξέρει πως να τον χρησιμοποιεί προς όφελος της!

Αυτός λοιπόν ο online πίνακας ανακοινώσεων, δίνει τη δυνατότητα σε οποιοδήποτε είναι συνδεδεμένος, να «καρφιτσώνει» (κάνει pin) πράγματα που τον ενδιαφέρουν από το διαδίκτυο. Μπορεί, βέβαια, και να περιηγηθεί στους πίνακες άλλων χρηστών που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα και να κάνει τα γνωστά σε όλους like, comment και repin.

Δημιουργήστε θεματικούς πίνακες (boards), καρφιτσώστε σε αυτούς τα ενδιαφέροντά σας. Από εκεί και πέρα, ακολουθείστε τη γνωστή και επιτυχημένη συνταγή των follow και unfollow, είτε σε χρήστες είτε σε συγκεκριμένα boards.

Γιατί να συμπεριλάβετε το Pinterest στις online marketing δραστηριότητές σας;

  • Πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά είναι ότι οι χρήστες του στις Η.Π.Α. αυξήθηκαν (σχεδόν διπλασιάζονται) μήνα με το μήνα καθιστώντας το έτσι σε μια μεγάλη εμπορική δύναμη.
  • Τον περασμένο Ιανουάριο ο μέσος χρήστης πέρασε 89 λεπτά (!) κοιτάζοντας πίνακες στο Pinterest, ενώ για το Φεβρουάριο, το Pinterest ήταν το τρίτο σε κατάταξη social media με βάση το χρόνο που περνούν οι χρήστες σε αυτά,.
  • Το 68% των χρηστών του είναι γυναίκες, όπως και το 97% των fan του στο Facebook. To 50% των χρηστών έχουν παιδιά και η ηλικιακή ομάδα χρηστών που επικρατεί είναι 25 έως 34 ετών.
  • Εξ’ αρχής οι χρήστες του Pinterest δηλώνουν τα ενδιαφέροντά τους ξεκάθαρα και πολύ συγκεκριμένα. Το μόνο που απομένει είναι να τους κεντρίσει κάτι το ενδιαφέρον!! Με μια αναζήτηση μπορεί κανείς να βρει τους top boards, οι οποίοι περιλαμβάνουν pins από έπιπλα, ρούχα, παπούτσια μέχρι φαγητά: όλα τα καλά δηλαδή.
  • Το 69% των χρηστών βρήκαν αυτό που ήθελαν να αγοράσουν (μέσω διαδικτύου) από το Pinterest
  • Το 43% των ανθρώπων προτιμούν το Pinterest για να έρθουν σε επαφή με retailers ή brands
  • Σε σχέση με τα 17 εκατομμύρια brands που κυκλοφορούν στο Pinterest, μόνο το 15% εμφανίζεται στις σελίδες των brands ενώ το υπόλοιπο 85% εμφανίζεται οπουδήποτε αλλού στο Pinterest

Διαβάζοντας τα τρία τελευταία bullets ειλικρινά δε μπορώ να σκεφτώ ένα λόγο για μη συμπεριλάβει κάποιος το Pinterest στις online marketing δραστηριότητές του!