Φιλοσοφία

philosophy

Από το 1971 όπου και παραδόθηκε το πρώτο email έως το 2012 όπου το Facebook έφτασε στο 1 δισεκατομμύριο χρήστες, η διαδρομή ήταν δύσκολη. Κάθε νέα ανακάλυψη ήταν καταδικασμένη να χάνει σύντομα την αίγλη της γιατί οι προσδοκίες για το «κάτι παραπάνω» γέμιζαν τους χρήστες από τις πρώτες κιόλας μέρες εφαρμογής αυτών των ανακαλύψεων . Αυτό, και σε συνδυασμό με το ότι οι ίδιοι οι επιστήμονες προδιέθεταν πάντα τον κόσμο για το «επόμενο βήμα» (που σίγουρα θα ήταν ανώτερο του προηγούμενου), οδηγούσε στο εξής παράδοξο: προσέφεραν στον κόσμο αυτό που ήθελε αφήνοντας τον συγχρόνως ανικανοποίητο! Ήταν όμως αργά να το διορθώσουν! Είχαν πια κολλήσει τους «πελάτες» τους με το μικρόβιο της… εξέλιξης!

Σήμερα, με τον όρο εξέλιξη, δεν μπορούμε και δεν πρέπει να περιορίσουμε την εννοιολογική της προσέγγιση με βάση τεχνικά και εμφανισιακά χαρακτηριστικά. Όχι πως θα κάνουμε λάθος αν κινηθούμε σε αυτό το πλαίσιο, αλλά η πραγματική εξέλιξη έγκειται αλλού! Η ουσιαστική εξέλιξη των Social Media αφορά την αλλαγή φιλοσοφίας σε ότι έχει να κάνει με το τρόπο χρήσης των δικτύων αυτών. Ο χρήστης που χρησιμοποιούσε τα δίκτυα αυτά για να βρει παλιούς φίλους ή ακόμα και να κάνει νέους, θα συνεχίσει να το κάνει! Οι επιλογές όμως που πλέον είναι σε θέση να του δώσουν τα Digital & Social Media έχουν αφήσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας πεπερασμένες μεθόδους και συνήθειες έχοντας ανοίξει τα φτερά τους για…..τη μεγαλύτερη επιχειρηματική συνάντηση του αιώνα μας! Πλέον το «επιχειρείν» έχει συναντήσει τη διασκέδαση.

Το κομβικό σημείο που η νέα φιλοσοφία συναντάει το «επιχειρείν» είναι ότι πλέον, το κλειδί δεν είναι να επενδύεις σε υλικό αλλά σε περιεχόμενο! Και τη συνάντηση αυτή, επιθυμεί να τη στεγάσει η νέα πλατφόρμα “Spinning Social Media” η οποία, ακολουθώντας το ρεύμα που επιτάσσει το σήμερα, οραματίζεται να γίνει πάροχος εκείνων των υπηρεσιών οι οποίες θα βοηθήσουν την ελληνική επιχειρηματικότητα να εντρυφήσει στη νέα πραγματικότητα και να καρπωθεί εκείνα τα οφέλη τα οποία τα κοινωνικά και ψηφιακά μέσα απλόχερα προσφέρουν.