Muuver: Το νέο Social Φρούτο


Όταν άκουσα για το muuver μου κίνησε την περιέργεια και ήθελα να μάθω περισσότερα. Αρχικά ήθελα να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες για το τι είναι αυτό το καινούριο «φρούτο»! Όσο και να θεωρώ, και έχω πειστεί, ότι κατάλαβα τη φιλοσοφία λειτουργίας, η απάντηση τολμώ να παραδεχτώ ότι δεν είναι εύκολη!

Το muuver είναι ένα εργαλείο που έχει σχεδιαστεί για να δώσει τη δύναμη πίσω στους ανθρώπους. Είναι σχεδιασμένο για άμεση σύνδεση για να μπορέσει να συγκεντρώσει εκείνους τους ανθρώπους που μοιράζονται κοινές ιδέες σε ομάδες! Χρησιμοποιεί δε τη δύναμη της συλλογικής φωνής της ομάδας για να δημιουργήσει αυτό που λέμε “muuvment”.

Είναι περίπλοκο, διότι το muuver είναι ουσιαστικά ένα mashup του Facebook, του Twitter, του Digg, του Yelp, του Klout και της Wikipedia, δηλαδή όλες οι λειτουργίες σε ένα. Όμως, στην πραγματικότητα είναι εξαιρετικά απλό στη χρήση. Στην πιο απλή του μορφή, το muuver είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να μοιραστείτε την ευχαρίστηση σας, τη δυσαρέσκεια σας, τις καταγγελίες σας, τις συμπάθειες και αντιπάθειες σας για το οτιδήποτε! Από εκεί και έπειτα, το muuver, αναλαμβάνει το τιμόνι!!
Ένα παράδειγμα του πώς λειτουργεί:

Ας πούμε ότι θέλετε να δημοσιεύσετε ένα παράπονο ή μια κολακεία για μια εταιρεία «Εταιρεία XYZ». Το να το κάνετε αυτό είναι αρκετά εύκολο – απλά χρησιμοποιήστε τα «muuvtags», όπως τα «hashtags» του Twitter. Για να κάνετε ενα muuvtag, βάζετε θετικό πρόσημο σε κάτι που σας αρέσει, ή το σύμβολο του μείον μπροστά από κάτι που δε σας αρέσει. Εάν το στοιχείο σας είναι κάτι περισσότερο από μια λέξη, απλά κλείνετε τη φράση με θετικό ή αρνητικό πρόσημο. Έτσι, για να δημοσιεύσετε το παράπονό σας, το post θα μοιάζει “Είχα μια πολύ κακή εμπειρία με την-Εταιρεία XYZ-.
Η πολυπλοκότητα αυξάνεται από εκεί, αλλά το muuver αναλαμβάνει και κάνει τα υπόλοιπα, προσθέτοντας τη άποψη σας σε μια σελίδα που εμφανίζει μόνο τις θέσεις για το ίδιο αντικείμενο. Έτσι, το παράπονό σας για την εταιρεία XYZ θα προστεθεί στη σελίδα «Εταιρεία XYZ», το οποίο εμφανίζει όλους τους άλλους για την εν λόγω εταιρεία. Η Εταιρεία XYZ μπορεί στη συνέχεια να απαντήσει στα παράπονα των ανθρώπων με πλήρη διαφάνεια. Αυτή ακριβώς είναι και η δύναμη του. Όμως, η σελίδα δε δείχνει μόνο παράπονα ή κολακείες στην εταιρεία XYZ και τις απαντήσεις της εταιρείας! Δείχνει επίσης ένα σωρό στατιστικά στοιχεία σχετικά με το αντικείμενο, όπως η συνολική του + / – βαθμολογία, σας επιτρέπει επίσης να “βλέπετε” ή να ακολουθήσετε το στοιχείο, εμφανίζει τη δημοτικότητα του στοιχείου στο muuver, δείχνει τον συνολικό αριθμό των απόψεων σχετικά με το στοιχείο, το συνολικό αριθμό των «ψηφοφόρων» και πολλά άλλα που θα πρέπει να αποκαλύψει σύντομα.

Το + / – όρος είναι το πιο εύστοχο στατιστικό στοιχείο γιατί θεωρώ ότι οι χρήστες δε θέλουν να βλέπουν μόνο πόσοι άνθρωποι εκφράζονται θετικά για αυτή την εταιρεία αλλά και πόσοι εκφράζονται αρνητικά! Βλέποντας τα δύο στοιχεία αυτά, μπορείς πια να δεις την αλήθεια. Αλλά το muuver το κάνει αυτό με όλα τα στοιχεία και οχι μόνο με προϊότα και εταιρείες! Οι χρήστες δημιουργούν τα στοιχεία και το muuver τα αναλύει!

Αλλά προχωράει ακόμα παραπέρα: Όσοι έχουν εκφράσει την άποψη τους για την Εταιρεία XYZ, έχουν δημιουργήσει μια ομάδα! Αυτή η ομάδα μπαίνει τώρα σε δράση «mmuvment»! Από εδώ οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε ένα σύνολο εργαλείων που ονομάζεται “muuvement» που ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει και να διαχειριστεί. Το Muuvment είναι ακριβώς αυτό που λέει η λέξη – μια ομάδα ανθρώπων που επικεντρώνονται σε μια συγκεκριμένη αιτία ή δράση. Το Suite muuvment των online εργαλείων έχει όλα όσα χρειάζεστε για να εμπνεύστειτε και να διαχειριστείτε τη δράση της ομάδα σας.